کلینیک دندانپزشکی خوب
نوشته شده توسط : نت ابزار

تا همین چند سال پیش برای اکثر مردم اهمیتی نداشت که دندان های خود را در چه جور جایی درست می‌کنند و تفاوتی بین یک کلینیک دندانپزشکی خوب با یک مطب معمولی قائل نمی‌شدند. اما امروزه بسیار توجه افراد به سلامت دهان و دندان هایشان بیشتر شده و دیگر مثل سابق نیست. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

کلینیک دندانپزشکی چجور جایی است؟

پیش از آنکه بخواهیم درباره روش ها، معیارها یا راه های پیدا کردن یک کلینیک دندانپزشکی خوب صحبت کنیم، اجازه دهید تا تعریف ساده و دقیق این مرکز درمانی را ادائه دهیم

“کلینیک دندانپزشکی از نظر فنی هر مکانی است که در آن تمام یا دست کم مهمترین خدمات دندانپزشکی ارائه می شود. در یک کلینیک ممکن است تنها یک دندانپزشک متخصص حضور داشته باشد یا تعداد زیادی دندانپزشک عمومی یا متخصص دندانپزشکی مشغول ارائه خدمات باشند.”

همچنین درمورد تغذیه بعد از ایمپلنت بیشتر بدانید. 

ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب

برای اینکه بتوانید یک کلینیک برای مدیریت مشکلات دندانپزشکی (متناسب با نیازهای خود) را پیدا کنیم معیارهای زیر را (که در ادامه توضیح داده شده اند) مد نظر داشته باشید:

  • پرسنل کلینیک: اهمیت پرسنل مطب را حتما درک کنید. در انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب نه تنها به  حضور متخصصان حاذق و با اخلاق توجه کنید، که به حضور پرسنل نیز توجه زیادی داشته باشید.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک: برای مسائل زیبایی و ترمیم دندان که عموما غیر اورژانسی تلقی می شوند، نیازی نیست که حتما نزدیک ترین کلینیک به خانه خود را انتخاب کنید و می توانید حتی دورترین اما بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید.
  • تعداد بیمه های طرف قرارداد
  • شفافیت در ارائه هزینه ها
  • تعداد دندانپزشکان و متخصصان: برخلاف تصور برخی از افراد که فکر می کنند دندانپزشکی عمومی قادر است هر کاری برای دهان و دندان ما انجام دهد، اما ما، متخصصان زیادی داریم که به صورت تخصصی بسیاری از پروسه های دندانپزشکی را انجام می دهند.
  • محیط و فضای کلینیک: به دلیل حساسیت بالای مراجعان و بیماران در مراکز درمانی، ترجیحا فضای یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی باید آرام و بدون هیچ سرو صدای اضافی باشد. به جز این، موارد زیر باید حتما در یک کلینیک در دسترس باشد:
  1. سالن انتظار مجهز و بزرگ
  2. رنگ بندی مناسب سطوح و فضا
  3. تجهیزات سرگرم کننده برای مراجعان و مخصوصا کودکان (مانند صفحه نمایشگر)
  4. در صورت وجود فضای بازی کودکان (برخی از کلینیک ها چنین فضایی دارند)
  5. امکانات ضدعفونی دست
  • میزان رضایت مراجعان کلینیک: با توجه به اینکه یک کلینیک بیشتر خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد و مراجعان و بیماران زیادی هر روزه به آنجا مراجعه می کنند. هر چقدر میزان رضایت مراجعین از ارائه خدمات کلینیک بالاتر باشد نشان دهنده خوب بودن آن کلینیک دندانپزشکی است.
  • نحوه پرداخت هزینه ها

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه لمینت دندان کلیک کنید. 

سخن آخر

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات یک کلینیک دندانپزشکی مناسب و راحت کردن تصمیم گیری در این مورد، مقالات متعددی که در این زمینه در اینترنت وجود دارند را مطالعه کنید؛ اما ما امروز در این مقاله می‌خواهیم به شما یک سایت بسیار خوب را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

وبسایت خوب تهران دنتال ایمپلنت به صورت تخصصی در زمینه دندانپزشکی فعالیت دارد و می‌تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: